sola och plugga

vädret idag har varit amazing! :D
så vart så jag gick i linne på skolan . LINNE :O   JAG :O
sen efter skolan så åkte jag, julia , rebecca och jennifer hem till rebecca jag byte om till shorts oxå
och efter det så var vi alla på rebeccas baksida och solade och dom andra hoppade studsmatta, själv kunde man inte hoppa....   roligt. nej..
sen gick vi på en promenad upp till prix och köpte glass och sa hejdå till julia och jennifer och jag och rebecca började bege oss hemåt , sen hjälpte rebecca mej med och plugga och nu har jag ätit
snart så ska jag och rebecca upp till gårn och träffa jennifer och ganske julia
pusshej
<3

Kommentarer
Postat av: lovisa

sv: Kul att veta vad du tyckte! :) härligt:) den vaR BRA!

2011-05-09 @ 17:53:16
URL: http://lavitadilovisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback