sängen nästa!

ska gå upp till min stora sköna säng och sova snart :D
har väldigt ont i ryggen sen boda borg, gjorde massa saker som jag inte får göra....
imorn så ska jag städa mitt rum , tills mina kusiner kommer ;)
doom kommer till östersund på söndag och ska sova hos oss måndag till tisdag
dom e från malmö så man ser dom inte så ofta....
och på lördag blire att vah domare, vah med julia och rebecca och sen sover julia här :D
imorn ska no arbetet lämnas in :o
måste ta kort på min modell hahahahah fulare får man leta efter
men nu så ska jag ta mej upp
pussss
<3



Kommentarer
Postat av: lovisa

sv: ja jag älskaren:D

2011-05-27 @ 08:15:45
URL: http://lavitadilovisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback