Regn regn och ännu mer regn

varför kan det inte bara vara sol? :o
det vädret gillar jag ;)
idag hade vi friends dag somsagt, det var ganska roligt :)
sen efter lunch så satt vi (kompisar) och snackade i korridorn
elr jag sov lite (a)
sen så har jag prickat av dom i klassen till klassikern sen fick jag gå hem
för det började regna och då får jag mera utslag en vanligt elr det börjar af klia mer och det är sjukt jobbigt
Jag har funderat på attt ta en bild när jag har lite utslag så ni får se hur det ser ut, men jag skäms typ för det så jag vet inte hur jag ska göra med det....
Snart ska pappa skjutsa in mej till stan så jag fikar med kusinerna och mamma :')
PussssHejjj
<3

 Från en bana på bodaborg

Kommentarer
Postat av: lovisa

sV: vad kul att höra.D

2011-05-31 @ 14:29:07
URL: http://lavitadilovisa.blogg.se/
Postat av: JÄNNIFÄÄR!

ajuste ja, jag tog ju lite bilder inne på tondöv :p du måste skicka en vacker dag :) <3333

2011-05-31 @ 14:49:35
URL: http://linnjenniferr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback