prov i hkk idag

får se hur det går
hälften ska stryka och hälften ska typ baka
jag vet inte exat hur det ska gå till eller vad vi ska göra , vad vi ska ha tränat till så vi får se hur det går ;p
ska inte gå hela dagen på skollan idag jah , ska åka till åre för att kolla ryggen...
så jag missar tyvärr mitt omprov i spanska ;)
men ska göra det på måndag ist så måste plugga på det oxå
måste bara säga att inatt drömde jag värsta drömmen :o
den var sjukt vverklig för det vah folk som jag ska prata med som vah med och jag pratade med dom om det jag skulle prata med dom om , och det var spanska provet att kajsa (lärare) kom och sa vad jag skulle kunna , fast jag kan det inte
men det var iaf jätte verlkig! :O
ska välä dra mej uppåt mot skolan om 20 minuter eller nåt
så ska väl hitta ngr kläder så e jag klar
Pussss :*



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback