nästan klar med packandet :D

är stolt över mej själv
har packat helt själv, har väl bara smink kvar typ
men det ska jag juh ha imorn så jag ska packa det imorn efter jag sminkat mej...
kollar nu på disney channel
Min lille bror fyller juh år imorgon :D   GRATTIS TILL HAN 12 år  *p 12a*
men nu ska jag packa mina gympa kläder tills imorn , jag och rebecca ska köra i shorts :o 
vet inte om jag vågar visa mina ben :o
Tjocka
men har lovat rebecca nu...
Som tur e kommer hennes pappa ha med sig en data så det kommer bli uppdateringar när jag är i stockholm :D
pUsssss
<3

 
Idag fyller en av mina bästa kompisar 15 år :)   Grattis Jennifer!  *Gennifer Gaglund*
hoppas du haft en bra dag pussspådej :*

Kommentarer
Postat av: JÄNNIFÄÄR!

naaaaaaaaaaaaaaaaaw!<3

tack, lite sådär i efterskott :p <333

2011-06-01 @ 08:32:30
URL: http://linnjenniferr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback