hkk prov och matte prov

hur ska detta gå? :o
hkk blir nog ganska lätt för där ska jag laga mat den här gången , gjorde vg strykning förra gången så om man jobbar vg elr vad man ska säga nu borde man väl få vg? elr ?
matte provet vet jag inte hur det kommer går , ska plugga lite på lunch rasten
hann inteplugga nu imorse
ska snart dra upp till skolan!
blir att ta med sej ipren upp till skolan, har jätte ont i både huvud och rygg
Men nu ska jag byta om och sminka mej
somsagt så åker jag trodligen till boda borg direkt efter skolan
men det beror på hur snabbt det går för mej med spanskan , så jag vet inte om det kommer ett till inlägg innan ikväll eller inte
men det ser vi juh då
pusssPussss
<3

 Idag fyller min underbara vän 15 år!   GRATTIS REBECCA! <3

Kommentarer
Postat av: rebecca

aaw! tack jonna! :D <33

2011-05-26 @ 20:05:07
URL: http://rebekey.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback