Godmorning

sitter hemma och försöker jobba NO
går väl sådär, ska komma på en uppfining som jag skulle tycka vah bra att ha till vardags typ
men men det e bara att försöka
hälften av gruppen har Hkk nu och andra ska ha NO sen SO
vi som har NO / SO har hemmastudier på No   så när klockan är 10.40 så börjar vi so
så snart ska man väl sminka sig byta om och sen får jag se hur håret ser ut när jag tar ut knuten*stavning* i håret....
ska ta och äta nåt oxå , efter skolan så åker jag till sjukgymnasten .
får se om jag tar mej en promenad hem, kan behövas , men har dock jätte ont i halsen :/
men vi får se
ett inlägg kommer väl när jag kommit hem ;)
PusssssssPussss :*
<3

 det var juh tider ....

Kommentarer
Postat av: JÄNNIFÄÄR!

ska inte du vara med när vi ska filma ? :o <33

2011-05-16 @ 10:09:12
Postat av: erika

HAHAHAHAHHA!!! detdär vad ju fan jag!!!

ååååhhh!<33

2011-05-16 @ 19:07:17
URL: http://eerikan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback