Godmorgoooon

ska börja fixa mej och byta om snart
är såhär seg nu idag.....
men jag har varit segare ;)
Idag och imorgon så kommer jag bara ha matte lektioner, har elevensval och jag hade valt matte....
efter skolan idag har jag ingen aning om vad jag ska hitta på men jag tror att jag tar mej en tur till stan och sen måste jag hem och fixa min hkk inlämnings sak som skulle vara inne förra veckan , men jag fick tills på torsdag för jag varit borta så mycket
hoppas alla får en bra måndag...
Pussssssss :*
<3


Kommentarer
Postat av: lovisa

Hej har du en bra dag hittils?:)

Jag har nu publicerat vinnarna av 2 hårprodukter från schwarzkopf, kika och se om DU var en av dem !:)

2011-05-09 @ 14:58:59
URL: http://lavitadilovisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback