Tog två nya hål i öronen igår! :D

jaa , jag sa juh att jag gjorde nåt på stan går
jag tog två nya hål i öronen , så nu har jag två i ett och tre i ett :)
Har ganska ont i det örat jag tog så det blev det tredje hålet i örat :(
jag ska lämna tbx skorna och köpa ett par andra. För skorna kostade juh endån 700kr och det kan jag juh köpa massa andra saker så
och vet inte hur det kommer gå med ryggen heller...
Ehh jag har kollat på en byrå :D
ska typ köpa en sån och ta ut soffan från mitt rum ;)
Har tränat idag!!
känner mej ganska stolt
imorn så börjar jag halv 9 , har musik hela dagen och sen ska jag ner på stan till sjukgymnasten och efter det ska jag vah med isac för vi har 4 månader imorgon :)
ikväll så ska jag kolla på film på 5an , wild child!
den e bra tkr jag
pussshej
<3

       Där tog jag det 3 hålet i örat :)

    och i det här örat tog jag det 2 hålet :)

här e byrån

Kommentarer
Postat av: rebecca

fett nice byrå! :D <33

2011-03-20 @ 21:55:37
URL: http://rebekey.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback