ojsan :o

somnade jätte tidigt igår ..
ska dra till skolan om en timme typ
men nu ska jag berätta lite om gårdagen
skolan vah helt okey , lärde mej spela lite piano och gitarr!
efter skolan åkte jag buss med julia och rebecca , erika ner till stan
jag och julia gick och träffade isac och vi följde han till hans skola och sen gick vi till donken
efter ett tag kom rebecca , sara, anna och erika
sen så gick jag till gymmet , för att träffa sjukgymnasten
jag träna lite , har lite ont i ryggen just nu
men efter det så åkte jag och isac till han , vi hade 4 månader igår :)

idag så ser min dag ut såhär
- skola
- hem och plugga lite kanske
- sova!!!

är fett trött
men nu så ska jag ta nåt att dricka , kanske nåt att äta sen ska jag hitta kläder ;)
pusshej
<3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback