Min lillebror är i final :)

Godmorgon godmorgon
min lillebror och hans lag är i final på hockecupen dom är på ::D
Jag och mamma ska iväg och fika med petra, mammas kompis och min gudmor
jag måste fixa engelskan oxå, skulle gjort det igår men då hittade jag inte engelska boken :p
och snart så ska jag åka xP
haha måste plugga till no provet som jag har imorn :O
det kommer gå skit för no e nåt jag suger på :/
men det e praktisk , vi ska typ ta reda på massa saker vi får och sånt
kan juh iaf säga att det är tur att man får ta med sig sin anteckningsbok meh på provet
så jag får klara mej på det jag skrivit
funderar på att göra en hiss och diss senare idag
vad tycker ni om det ??
nu så ska jag duscha
pusshej
<3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback