F*N

hade nyss skrivit skit mkt och allt försvinner !!  JIPPIE!
F*n vah irriterad jag blir
skriver lite kort nu iaf
Efter skolan drog jag på badet och träffade amanda, vi gick runt på stan och sen så stack vi på bt
väntade på rebecca , träffade isac
Sen så gick jag och rebecca och åt kebab  och amanda stack hem
när vi ätit klart stack vi upp på basketmatchen
Första två perioderna så satt jag och rebecca på nåt weird place, störigt var det där. massa små ungar som sprang runt
SSen vid halvlek så stack vi upp till ludde, andreas , anton , johanna och natalie :)
och i slutet så snackade jag lite med ludde och andreas och rebecca satt och snackade med sur anton
det var jätte länge sen jag träffade andreas och ludde, var roligt att träffa dom igen

Ska iaf kolla på film nu sen tror jag att jag ska sova :o
Pusshej
godnatt
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback