F*n vad jag har hålt igång idag :D

jag kunde vara med på hela gympan!!  Är jätte glad över det
måste juh säga att  mitt kag ägde!  Jag , jennifer , robin och magnum! det säger ju allt
+ att jag var bäst på att sörva *stavning*  vi hade volly boll :D
sen efter gympan åkte jag ner för att träna sjukgymnast
det gick väl hyfsat bra
har inte lika ont i ryggen nu som sist jag hade tränat
Min lille bror förlorade sin första match och dom har ingen mer idag
rebecca och kanske julia kommer snart till mej
dom ska hjälpa till att orda tills dom andra kommer :)
ska duscha oxå!
annars e jag juh lite äklig måste jag juh säga ...
Så jag ska duscha snart! :D
Är inte säker på att det kommer ett inlägg ikväll , men jag ska försöka
pussspusss
<3


Kommentarer
Postat av: ebbbbba

varu hos bosse ;')

2011-03-25 @ 17:07:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback