Dag 20

Dag 20 – Min favorit film.

Gud vah svårt!!  Jag gilllar ju dom flesta filmerna jag har sätt...
Har faktiskt ingen aning vilken som e min favorit film, men jag gillar the last song och dear john . Men jag gillar fler som ni märker i det jag skriver där uppe xp

kom hem för en halvtimme sen från rebecca , isac stack oxå hem då
Vi har kollat på filmer, rebecca kommer inte våga bada imorn!!! HAHAHAHAH FAIL REBECCA
på gympan imorn så har vi simklassikern ... Kan inte vah med pgr av min "roliga" *host* allergi.
Så det blir väl att titta på
Sen efter det ska jag vara med amanda
och nu så ska jag typ sova
har tagit ganska många alvedoner idag så e ganska trött
pussssshej
<3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback