bakaat

har nyss bakat
väntar på att familjen ska komma hem
dom ska nog komma hem snart
joels lag har haft match
dom mot föräldrarna :p  undra vilka som vann ;)   Fast föräldrarna hade riktig målis freån nåt A-lag
skulle följ med och kollat men orkade inte
så jag har varit hemma och leggat i soffan , suttit vid datan och bakat
tog ett annat recept än vad jag brukar och nu ser inte kladdkakan lika god ut :(
men jag märker väl hur den smakar sen ;)
nu så ska jag göra något , men vet inte vad
pussshej
<3


 haha märkte nu att jag ser typ orange ut i annsiktet :s   ser inte ut så i verkligheten kan jag juh säga , antingen är det väl spegeln elr kameran som gjorde så det blev så xp

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback