Nytt till garderoben ;)

haha det blev "lite" shopping idag (:
vi missade jakobs match idag , den hade tydligen flyttas fram till 2 ist för 4 och det visste inte vi
men imorn så ska vi kolla på hans matcher
har nyss varit på gymet, kan säga att det känns i armarna ....
Imorn blire väl att köra mer rygg och ben/knän om vi hinner till gymmet
jag har själv bestämt att jag ska vinna nåt imorn på grönalund :D
haahha inte för jag tror jag kommer lyckas med det ;p
men nu så ska jag väl välja kläder tills imorn och sen duscha ?
ska iaf duscha :p
ska läsa bamse tidning som fanns på hotellet oxå
Det är jätte fint väder här i stockholm btw :)
Hoppas alla läsare har bra väder där nu bor (:
Pusss
<3

Kommentarer
Postat av: JÄNNIFÄÄR!

jadu jonna. väder skiftar HELA tiden. ibland är det sol och härligt, men sen spöregnar det eller regnar bara lite. sen blir det sol osv osv :p <33

2011-06-02 @ 20:13:11
URL: http://linnjenniferr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback