Några påsar följde med hem....

jag som skulle spara dom pengarna  jag hade kvar :o
men nej det var typ rea på alla j*vla butiker -_-   viisst jag älskar reor men man hittar ganska mycket och ibland vill man spara pengar ;p
hahah dagen har spenderas med älskade alice , tror jag ska dra till henne snart igen
men då ska jag ta min snabba cykel och cykla till henne
ni får väl veta sen vah jag fick med mej hem , tog nån bild idag oxå
tror jag tar med mig kameran hem tilll alice :')
ska bara hitta nåt att äta även fast jag inte e hungrig och det enda jag ätit idag är lite kladdkaka :o  Jag borde juh vara hungrig tycker jag...   hmmmm ett mysterium
Pusssss på er alla!
<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback