Mange Mange!

lukter eldrök!    eller vad man ska säga
kan juh iaf skäkert sääga att det gick skit att grilla!   vi fick typ inte till nån eld och då tog vi tändvätska och spruta på och då blev det mycket eld i typ 15--20 sekunder, sen slocknade den igen...

min dag blev juh inte som jag hade planerat, lite besvikelser blev det väl mit på dagen, behöver inte nämna varför känner jag....  Men kvällen räddades av anna, rebecca, sebastian, amanda och dennis :D   vi började med att spela bränbooll sen kom vi på att grilla och då kom josefine också
sen efter ännu ett tag gick jaag och dennis och mötte erik som sen var med oss
efter det så drog vi ner till oscar och träffade han , theo, matilda och erika
och vi har bara varit ute och pratat och haft roligt , sen började alla dra hem och jag, anna och rebecca drog till victor och vi vah ute en stund, sen drog vi in till han och bara var där inne
och nu så e jag hemma :D
ska snart gå upp på rummet och lyssna på musik
Pussss
<3

hahah orkade inte leta bild*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback