Här får nu kanske veta lite mer om mig

I ÅR HAR DU:

 
Lärt känna en ny vän:  jaapppp :)
Fått ditt hjärta krossat: njaaa
Träffat någon som förändrat ditt liv: aa

Fått reda på att någon har pratat om dig: mmh...
Kysst en kompis: hahah aah

BLANDAT:

 
Vill du ändra ditt namn: Vet inte kanske
Vad gjorde du under din förra födelsedag: hade middag med några kompisar och sov över 
Vilken tid vaknade du idag: halv 10 :o typ ;)
Vad gjorde du igår runt midnatt: Kollade på film och smsade med kompisar


Någonting som du längtar till: Att kunna göra det jag vill
Senaste gången du träffade din pappa:  Nysss

 En sak du skulle vilja ändra om ditt liv: Alla skador
Har du någonsin pratat med en person vid namn Jens:  yeeeeeees
Vad gör dig irriterad just nu: min huvudvärk ;p
Långt eller kort: Långt
Vad gillar du gällande dig själv: typ inget

 DIN FÖRSTA:


Operation: Knäna , 12 år
Piercing: Öronen , kommer inte ihåg hur gamal jag var
Tatuering: ingen än
Bästa vän: Erika :)
Sport: haha ballett tror jag , liten iaf ;)
Husdjur: Inget :(   min pappa är pälsallergiker

Vaccination du minns: kommer inte ihåf ;P
Förälskelse: hahahah ingen aning

VAD ÄR BÄST MED MOTSATTA KÖNET?


Läppar eller ögon: Både (a)
Kramar eller pussar: beror på ;)  
Kortare eller längre: Hahah spelar ingen roll
Romantisk eller spontan: romantiskt, vet inte vad spontan betyder ;p  hhahah
Tatueringar eller piercingar: Nån tatuering, och piercingar men det beror på då typ ögonbrynet är snyggt!



Hahaha kanske lite dåliga svar, men lite iaf
ska kansske dra ut och träffa david sen :)
Pussss
<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback