Hahah jag har 2 timmars "skola" imorn :D

ska snart bege mej upp till mitt rum
tvätta bort sminket och byta om till pyjamasen
imorn blir det en kort dag för mej iaf!
jag ska till skolan klockan 10 och få veta vad jag ska säga på skolavslutningen och sen typ inget mer. måste äta lunch på skolan. men e kanske klar med det till halv 12, efter det så ska jag cykla om till lillänge om det är fint väder .
Ska kolla på skor till skolavslutningen
vill ha klackskor xp hahah vet inte varför men jag känner för det :)
efter det ska jag väl hem och göra inget tror jag
kanske hitta vad jag ska ha på mej på skolavslutningen!!
har typ panik för jag vet inte vad jag ska ha på mej 
men nu ska jag göra mig i ordning för sängen :)
PusssHej
<3 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback