haha batteriet på datan vah påväg att dö på förra inlägget därför kort inlägg


Det är juh hur varmt som helst ute nu
vi hade brännboll med klassen och jag höll på dö....
trodde att jag skulle svettas ihjäl
men jag lever och mitt lag vann :D  
haha andra laget sa att vi fuskade , men vi gjorde inte det ;)
Men det spelar ingen roll det e juh på skoj , även om inte alla fattar det i min klass ;p
tror att jag ska gå ut och sola lite faktiskt
försöka bli brun om benen  och magen på det "naturliga" sättet , asså sitta ute i solen
mina ben är inte bruna kan jag juh säga...
men mina armar och typ linnkanten där uppe är jag lite brun iaf :D
Ikväll ska jag tjäna pengar genom att stå och sälja fika på min lillebrors match
hahah sjukt pinsamt!
menmen det ger pengar
Pusss
<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback