glömt att ställa väckarklockan ...

.. men jag vaknade av mej själv ;)
runt nio och då har jag en timme på mej att fixa mig. men nu sitter jag vid datan en stund
la in lite bilder från mobilen som jag tagit igår.
det är ganska fint väder just nu , men det "byter" väder hela tiden

ena sekkunden är det sol och varmt så man håller på att dö och sen är det moln och det regnar
ett mysterium :o
nee men nu ska jag ta nå och äta ,sen hitta vad jag ska ha på mej för kläder
PusssPusss
<3

Bild på mej och min älskade syster, vi tyckte att den vah lite roligt för man ser inte mina ben xp


Sen på dagen tog jag och rebecca en promenad och då såg jag ut såhär


Och här e en bild på hur solen försvinner :'(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback