Give me more.

kan ju iaf säga att jag orkade inte att cykla/gå upp till prix. och det är typ 5-10 minuter dit!!
idag har jag bara legat i min soffa och sovit och kollat på tv
och nyss så var jag , pappa och joel på affärn
jag ville ha godis eller nåt... 
Så jag fick med mig hem......  Chips och en burk trocadero! :D 
ska kolla på nån film snart tror jag och äta och dricka upp det där
köpte ingen stor chips påse , köpte pringles :D  hihi gott det ;)
tror jag ska ta och börja kolla igenom vad jag har i min garderob :o 
om jag ska ha kvar allt eller om nåt ska ges bort eller slängas
Pusssssssssss :*
<3


såg nyss den här bilden.  skulle vara ganska gott med ett äpple....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback