Blev ganska dålig uppdatering igår

sorry för det
men kvällen spenderades till en början med david :)    Vi vah på sportfältet och kollade på när killarna tränade, sen så gick vi och gick och gick
sen så kom ffredrik för att vara med oss , så då var vi tre med varandra och gick mot david
när vi kom hem till david så hämtade vi cyklarna och cyklade hem till mig
vi kollade på johan falk typ , tror den hette så
men jag fattade typ inget av den xp     Men den var bra, det jag fattade

och nu är det en ny regn-dag .....
vaknade runt halv 1 av att pappa kom hem och sa att farmor och farfar skulle komma och fika nu, så jag fick gå ner
hur som helst, jag har ingen aning om vad jag ska göra idag
tror det blir att bara vara hemma, kolla på tv, film och städa
kanske ta en tur upp till prix och köpa nåt ?

Pussss
<3

Älskar och saknar dej erika!

Rundboll                             och            Rundbol

Kommentarer
Postat av: erika

älskar dig jonna!<3

2011-06-22 @ 16:36:48
URL: http://eerikan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback