3 kvällen i rad :o

grillade ikväll oxå ;p
men idag blev det med david, kasper, oskar och nils :) 
det var mysiigt och roligt :')
vi grillade nånstan i någonstans

men efter jag och amanda gick från henne, så skulle vi först hitta stället dom tränade på och det tog ett tag ;p Men till slut så hittade vi och då kollade vi lite sen kom deras tränare och sa att vi skulle gå ut för killarna kunde inte konsetrera sig ;p  hihi så jag och amanda gick ut och tog lite kort xp
sen så skulle david hem och lämna sin väska så jag och amanda började gå mot körfältet sen gick vi ända dit , med en paus för glass och dricka. sen träffade jag david där och amanda fortsatte till ebba
sen drog jag och david dit bort där vi var
men ska nog snart dra upp till rummet och lägga mig i sängen , ska upp tidigt imorn för att dra till sjukgymnasten
Pusssss
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback