24 grader i skuggan!!

jag och min kära vän jennifer har cyklat *eller hon har skjutsat mej :pp* till lillänge!
det var så sjukt varmt trodde jag skulle dö av värme
det blåser varmt (yy hahah
skulle igentligen gå "skoola" i bara 2 timmar men så blev det juh inte...
har fått ett pappaer på vad jag ska sääga imorn på skolavslutningen :)  Helt okeeej ;p
sen så hjälpte jag NÅN att skriva bordsplaserings platserna på ett stort papper
sen när klockan var 12 så stack han och jag fortsatte skriva dom två sista namnen , jennifer satt kvar och väntade :')
då ser vi att NÅN har glömt ett namn och stavat fel och skriver olika
så vi måste sudda det och göra om..   fast det gjorde jennifer
och vår llärare sa oxå att vi vah tvungen att skriva så det fanns dubbla papper med namn på
dom ska ha ett i matsalen och ett på gårn
sen blev vi klar runt 1
åkte till lillänge somsagt och kollade på skor
jag hittade ett par och hon ett!   så pappa ska hämta oss och skjutsa oss och hämta mamma och sen till skoaffärn
tror att jag ska köpa dom ävenfast dom var dyra tror jag kommer använda dom ;)
men nu e jennifer tillbaks efter hon åkt hem och hämtat pengar
vi ska dra upp till skolan och kolla om niorna är fina till sin middag ;)
Pussss
<3

Dagens outfit


Termometer

Kommentarer
Postat av: Natta

Hej!

Har nu startat en bloppis där du sätter priserna själv.

Har hur mycket kläder som helst, så nya kläder kommer upp så fort som möjligt!

Se om du hittar någonting!



KRAM

2011-06-09 @ 21:24:38
URL: http://billigtbloppis.blogg.se/
Postat av: JÄNNIFÄÄR!

så sjuuuukt jävla jobbigt :OOOOO <3333

2011-06-09 @ 21:50:17
URL: http://linnjenniferr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback