UTELÅSTA

haha glömde att berätta vad som hände igår kväll
Vi gick ut för att möta johannas familj som skulle lämna joel vid  23.30 typ
sen när vi skulle gå in igen , så funkade inte nykeln till trapphuset eller vad man ska kalla det ;p   haha  och vi hade ingen mobil eller något , så gick vi runt och kollade om den funkade på andra sidan men det gjorde den juh inte. Så var det en ballkong *stavning* som det lös, så försökte vi få kontakt med dom. men det gick inte. och tillslut så skrek jag lite (a)   och då kom en kille ut. och vi frågade om han kunde öppna och det gjorde han!
det var jätte ppinsamt för dom var massa killar som var där och dom var inte så där jätte gamla... Såå. Men då kom vi in :)

idag har jag somsagt varit på skansen, var helt okej.  Var typ bäst inne, typ akvariumet eller vad man ska kalla det, massa apor, ormar,fiskar och spindlar...
Och nu e jag hemma igen, blev att vi åt middag ute idag oxå :')
Nu har jag ingen aning om vad jag ska hitta på... Blir kanske att kolla på någon film, spela kort med pappa och joel, eller nåt. Får se vad jag hittar på ;p
Pussss
<3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback