Grattis till alla som vann ;p

Nu så är storsjöcupen slut

har varit en härlig veckan med sol,massa personer och fotboll!

idag så har vädret växlat ganska mycket, ibland var det sol och sen var det moln och det blåste menmen man ska inte klaga ;)    hahah som vi i östersund gör ganska mycket ;p  antingen är det för kallt eller typ för varmt
imorn ska jag dra till fjäl oh jobba lite :)   Tjänna pengar tills man drar till stockholm och sen vidare till göteborg!
ska bli sjukt skönt att få komma ifrån allt i två veckor
åker då nästaa söndag ;)
till veckan ska jag också jobba med rebecca hos hennes morbror tror jag det är
det blir najjs det

ikväll så blire bara en hemmakväll för mej har mått ganska dåligt fysiskt dom två senaste dagarna.  Har varit påväg att svimma och blir jätte lätt yr och kan börja vingla så ska ta det lite lugnt
städa rummet blandannat ska jag göra nu ;)
Skriver lite senaare ikväll
Pussss :*
<3

Såhär ser mitt rum ut just NU :o

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback