Ett ögonlock dubbelt så stort ...

Nu sitter man med ett öga dubbelt så stort som det andra
kan inte öppna ögat helt och det är rött och jaah, min lillebror tycker att det näsan ser ut som en blåtira...
inte så roligt om jag får säga det
och det klias oxå så det är ett myggbettt och man kan juh smörja in myggbett med nåt men det kan typ vara farligt vid ögonen så det går juh inte...
men som tur e så stannar jag inte i östersund nu dom senaste dagrna
drar till backe med julias familj :)   Man får väl hoppas att dom inte bryr sig....   Och annars så känner jag juh ingen där så , haha ser väl ut som jag fått en smäll om jag sminkar över det röda för då ser man bara att det e svullet ;)    Hahahha det blir som det blir
och det här med uppdateringar när jag drar , så kan jag fixa nån som kan göra inlägg lite då och då :')
mennu ska jag äta,byta om och fixa mej lite sen drar jag upp och köper godis sen så ååker jag och julia med hennes syrra och hennes kille till baacke :)
Pusssss
<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback