najzare kväll/natt/morgon!

tjena :)
igår efter skolan åkte ju jag och julia och rebecca på stan, sen hem;)
jag duschade och dom gick till rebecca och jennifer och erika gick oxå till rebecca
efter jag hade duschat så kom dom alla till mej :)  vi fixade där vi skulle sova och vi beställde pizza!
30 minuter senare kom anton och isac :')  vi låg och kollade på film då. Väntade på maten. maten kom 1timme och 30minuter efter vi beställt -_-  Men vi fick drickor då :)   Sen efter vi ätit så gjorde vi nåt. Efter en stund så började erika och anton rappa! det vah rätt så najz . Erika kommer SÅ KLART få en karriär i det!  och efter det så körde vi anden i glaset. sen tror jag att vi kollade på film. Vid 12 så stack anton hem och vi kollade på film tror jag xp  och sen vid 2 gick vi och la oss?  kommer inte ihåg så mkt. Jag och isac gick upp och la sej på mitt rum och dom andra sov nere:)
Men nu så ska jag och mamma städa ...
pusshej :)
<3

Kommentarer
Postat av: Afzca

hej, hur går det med headern?



2011-01-23 @ 12:40:38
URL: http://afzca.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback