heeeeees!

hemma från staden ;)
jag och julia och rebecca vi åkte ner på stan vi efter skolan
vi hade ingen idrott :D
men det var för vi hade gått över tiden med 45 minuter förrut
så vi åt på stan. sen drog jag och tränade men kunde inte träna så mkt pgr av ryggen
men nu e ryggen tejpad!   roligt  att man hade tänkt haft vita kläder ikväll då.
får se hur det blir med det
jag ska iaf duscha snart och sen kommer erika,julia,rebecca och jennifer till mej
och om en och en halv timme ska vi beställa pizza ;)
sen vid 6-7 då kommer isac och kanske anton (:
sen blire skräckis kväll!!
får se om man kommer överleva den ;p
menmen tror jag ska städa mitt rum lite snabbt oxå innan alla kommer men vet inte kanske har snälla kompisar som vill hjälpa mej :') *host*
pussochhej
<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback