Home sweet home!

hemma och e väldigt trött!!
lanet blev väl ganska lyckat :)    Ska försöka fixa ngr bilder
sen idag när vi kom hem så kom jag och amanda på att vi hade glömt min kära nalle där borta. Och då ringde vi isac men han var hemma. så då ringde vi nilas och då hade cilla tagit med sig nallen ner på stan
så amanda och jag åkte ner på stan, det blev samma buss som dom åkte på :)
sen så åt vi på donkeeen, fast åt inte så mkt. Hade jätte ont i magen och yr och huvudverk...
När vi satt på tvåan påväg till amanda så sa jag att vi kunde åka runt :) Och det ville hon först inte och när jag gick med på att hoppa av direkt så ville hon åka. Och då SOMNADE båda!! hahahah
och vi missade vår hålplats eller där vi skulle kliva av
vah ganska roligt xp
Sen har vi ätit hos rebecca och vart där ett tag
ska fixa en film snart och kolla på den
pussshej
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback