day 8

Dag 8 – En dålig vana jag önskar att jag inte hade

haha det är väl att jag gillar godis , chips, popcorn och glass....


Idag så har jag inte gjort mkt. Slutade spanskan efter 5 minuter men fick hem uppgift. Jag och ngr andra valde att sitta kvar och jobba en kvart och bli klar. Men till slut så var det bara jag som var där xp
sen gick jag och hämtade mina saker och stötte på jennifer som slutade då jag gick mot skåpet. Och vi gick in till franskan och jaah . Sen satt vi ute och gjorde ngr veirdo saker xp Haha jag typ   jag säger ba du nan BaNan BaNan
haha vi skulle spelat in det vi vah fett grymma!
saknar tiden med dej jennifer!
menmen sen gick jag hem i kylan... Sen när jag kom hem damsög jag och efter det slappade jag framför tv
sen började jag lite med städningen och efter det gjorde mat till mej och joel
pizza!   Jag gjorde runda pizzor av pizza degen, igentligen ska den vah rektangulär och det betyder två sidor ska vara längre än dom andra två sidorna :)   känner mej stolt som vet det där!
Måste börja plugga för mina två omprov snart...
Känns segt!
men nu ska jag lägga mej och tänka lite
pusshej
<3



Kommentarer
Postat av: JÄNNIFÄÄR!

haha fett kul ju :d

jag saknar tiden med dig också!

snacka om att vi har kul så fort vi är med varann :o <3

2011-02-17 @ 22:21:43
URL: http://jenniferlinnhaglund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback