Ögon avslöja hur man mår

joel.

vissa mår som dom mår ibland. vissa får utbrott ibland. vissa gör dumma saker ibland. vissa gör så man själv lider.

men man kan inte kalla dom saker eller vara dum mot dom eller något. man mår som man mår och man är som man är och man kan inte ändra på sig själv.  Visst man kan ändra på sig själv på utséendet men man kan inte ändra sin personlighet... man är alltid den man är inerst inne. även om man inte vill det. Lycklig eller Olycklig så är man den man är och kommer alltid vara den. Man kan välja fel väg ibland men man hittar tillbaks nån gång i livet. Man blir svikna av vänner men man märker då när allt är som svårast vilka som är ens riktiga vänner. dom som stannar hos en och stöttar än genom vad som helst. Man får veta vilka dom är när saker händer och när man gör dumma saker. men vad som än händer ska man inte glömma vem man är..


jag orkar inte bry mig om vad folk tycker om mig längre. jag har ingen ork kvar för det.

Kommentarer
Postat av: Anonym

handlar det där om nått jag har gjort så fattar jag inte jag gillar dej precis som du e? :O

2011-12-28 @ 23:55:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback