försöker mig på en sånhär ja!

Dag 1- en bild på mig + 10 fakta om mig

Dag 2- en person jag vill träffa just nu

Dag 3- mina mål/drömmar/önskningar

Dag 4 – Någonting jag vill ha mer än nåt annat just nu

Dag 5 – typ av killar jag faller för

Dag 6 – vad skulle jag göra om jag fick en miljon

Dag 7 – Vad är kärlek för mig

Dag 8 – Bild på mig och min bästa vän

Dag 9 – en bild på mig idag och vad jag hade på mig

Dag 10 -  Något jag oroar mig för

Dag 11 – En bild på ett ställe jag varit på

Dag 12 – mitt drömbröllop

Dag 13 – En bild på mig själv för ett år sen

Dag 14 – Någonting jag ångrar

Dag 15 – Något jag har med mig varje dag

Dag 16 – En person jag vill byta liv med och varför

Dag 17 – Vad jag åt idag

Dag 18 – En bild på det jag senast köpte

Dag 19  - Min favorit film

Dag 20  - En bild på mig själv som är tagen av någon annan

Dag 21 – Min reaktion när jag ser mig själv i spegeln

Dag 22 – en låt som får mig att gråta

Dag 23 – mitt favorit program och varför

Dag 24 - Min favorit högtid.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback