Dag 1 - en bild på mig + 10 fakta om mig


1. Jag har bott på samma ställe hela mitt liv
2. Mitt liv var att sporta förut
3. Jag är inte nöjd med mina betyg
4. Jag älskar hockey
5. Jag är inte nöjd med mitt utseende eller vikt
6. Jag håller helst saker som handlar om mig för mig själv
7. Jag har varit mycket på sjukhuset
8. Jag funderar på att gå BF högskoleförberedande eller Ekonomi juridik(stavning) på gymnasie
9. Jag har jätte svårt att svälja tabletter, jag tror jag kommer dö för dom fastnar i halsen :p med cola funkar det bättre tycker jag personligen :$
10. Jag suger på att komma på saker om mig själv.



hitta några.

Kommentarer
Postat av: Anonym

jahaja! där har vi ett till klagomål vilket menas med ??? jo en till tjänst :*

2011-12-28 @ 04:56:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback