chokladkalender.

åt på easten palace med familjen och farmor åh farfar, och kusinerna
gott gott var det! 
skolan seg som vanligt! gjorde knäckflan på hemkunskapen tror det heter det :)
dom blev faktiskt goda
sen drog jag och julia på stan och gick runt träffade folk och handlade
hittade present till sophie och julklapp till rebecca! :)
känns skönt att ha det klart
har kollat på idol nu ikväll, hur kunde moa åka ut!?   och amanda gå vidare!?   fattar verkligen inte...  kommer ju inte bli roligt att kolla på finalen nu ... :(
men tror jag ska sätta mig och börja skriva på svenskan och på en till hkk uppgift!   önska mig lycka till
puss!
<3

1 i chokladkalendern


2.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback