LoveSong

blev en hel dag på ishallen typ.  först var jag och johanna åh kollade på tvpuck lagets match mot j18 elit.  vi träffade pernilla oxå, vi så satt med henne :)   Sen så åkte jag hem och åt en macka och sen åkte jag och min familj tillbaks för att kolla på a-lagets match.  satt med kasper,pontus,david,jacob,sarah,pernilla och calle ibörjan!  sen kom johanna oxå, sen gick jag och sarah och kollade på fotbolls (mitt gamla lag spelade). men jag stannade inte så länge gick tillbaka till ishallen och satte mig och kollade.  satt med johanna,david,pontus och pernilla sista perioden och sen träffade jag oscar lite snabbt.  och nu e jag hemma och har ätit middag och kolla på tv!
pusssssss
<3


Kommentarer
Postat av: wilma :)

mina favorit bild, på tal om det när slänger du upp bilderna på fb ? :) saknar dig, puss ! <3

2011-08-22 @ 14:56:58
URL: http://wilmalinneeajonsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback