sovit

just nu sitter jag med min lillebror och pratar
jacobs lag spelade skt bra!! kommer inte ihåg om dom vann eller inte xd
men blev jätte sugen på att börja basket igen , ska kolla om jag blir bättre så ska jag kolla en sak inom basket
efter det åkte vi ner på stan och kollade fotbolls skor, joel hittade ett par och jag har kollat på några ska kolla storleken , jag ska ha så jag kan ha hemma eftersom jag inte kan spela fotboll just nu :/
sen åkte vi och fikade och sen så har jag kollat på skrivbord mm
och när vi kom hem så har jag sovit till klockan 6 :)
Nu så ska jag anmäla mej till utbildning till fotbollsdomare!
funderar på att bli det :)
få "jobba" med nåt som jag älskar
både fotboll och små bran!
Pusshej
<3

 saknar :'(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback