Matte prov imorn!! :o

jaah efter praoen så drog jag och rebecca ner på stan
vi gick runt och kollade och senare så gick vi och fikade!
efter en stund på stan och efter vårt fikande åkte rebecca hem och jag åkte hem med isac till han
vi gjorde inte så mycket där
jag slog huvudet det första jag gjorde i hans data :(
men nu så måste jag plugga efter praoen imorn så drar jag upp direkt till miin skola och gör matte prov...
Pusshej
<3


    ska försöka lägga in resten av bilderna idag men e inte säker på att jag hinner :/


Kommentarer
Postat av: sanna

hej, du har fått ett mail från mig, behöver din adress, skriv den där sen skriver jag till tjejen som fixar det och sen så efter ett tag kommer ditt halsband :)

2011-04-12 @ 21:33:37
URL: http://sannnas.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback