Gennifer Gaglund :')

har varit med jennifer idag :D   är fortfarande meh henne;)
blev att vah med daniel ikväll ist
och jag måste bara säga att jag och jennifer har juh  roligare än alla andra!   vi har nog haft roligaste dan i hela världen :D  
Gennifer och Honna ;)
vi har tagit kort , sminkat varandra , promenerat i solen , pratat . byt  massor av kläder :o
ngr bilder kommer nog att komma upp ;)
och hjag måste bara säga en sak som jag och jennifer såg, en kille som cyklade , jag sa hej , han sa hej och cyklade förbi, och jag och jennifer kollar bak efter han och ser VÄRLDENS ASS CRACK!  för er som inte vet vah det e så e det när man ser rumpan typ ;p
men nu så ska vi kolla på bilderna ,
pusssshej
<3


Kommentarer
Postat av: JÄNNIFÄÄR!

HAHAHAHAHAHAHA, ass crack fyfan vad roligt det var! alltså man märker ju fan om man har så! :p <33

2011-04-24 @ 18:21:20
Postat av: Zandra Mattsson

vilka av skorna ? :)

2011-04-24 @ 21:29:29
URL: http://mszandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback