sjukhuset idag

tjenaaaa
blev 3 lektioner på skolan idag :D
först matte sen EA  efter ea:n elr vad man ska skriva så hämtade mamma mig
så åkte vi till sjukhuset , vi träffade en doktor där och massa ssaker
sen fick jag medecin
så jag ska ta medecin i 3 månader och se om det hjälper , vet inte hur det ska gå eftersom jag hhar så svårt att svälja tabletter :o
sen åkte vi och åt på donken :p
och efter det va det tillbaka till skolan och göra so prov sen slutade vi
vi hade ingen idrott (:

Nån som kan hjälpa mej med vad jag kan praoa eller hur det stavas ?
måste komma på två ställen till !
vart tycker ni?

kraaam
<3

Kommentarer
Postat av: Anonym

det finns på tehuset elr tacobaren :) där äger det

vi syns plutten :)

2010-09-23 @ 21:07:46
URL: http://day.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback