Julia karlsson lillasyster

PLUGGA!!! :(
ja nu sitter jag i köket med nästan alla ämnen från skolan
måste plugga , göra läxor och allt sånt
igår va jag med julia hela dan :D
efter skolan åkte vi ner till stan och träffade min mamma så gick vi och kollade på jeans , halsduk , linne och mössa och vantar :p
hittade jeans , halsduk och linne
sen gick jag och julia en stund själv 
när vi åkte hem fick skjus hem så stannade min familj för att köpa pizza och julia åt hos oss :)
sen åkte vi ner och kollade på mitt lags match mot lit dom vann med 3-0
och efter den följde vi med frida hem och va hos hon ett tag
sen åkte jag och julia hem till mig och kollade på fotboll
vi började "bråka" ett tag men dt löste sig (haha julia) :p
idag så mår jag sådär , inte så pigg men
tror inte jag ska göra nåt speciellt idag
<3

Kommentarer
Postat av: julia

haha (A)

älskar dej stora syster!<3333

2010-09-04 @ 16:50:41
URL: http://jonulia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback