Tredje julklappen köpt :o

hejsan hopsan
har nyss skrivit klart min svenska läxa :D
det handlade om en potatis som hette Allan ;p   blev ganska nöjd över den berättelsen
vanlig skoldag idag. Hade ingen spanska för hon e sjuk
dom gick ut idag att det var parasit/parasiter i vattnet... Dom kommer typ inte fixa det innan jul
så det blir att överleva utan vatten ett tag. Typ det enda jag dricker så....
Hade med mig julmust till skolan idag xP
efter skolan så åkte jag och rebecca ner på stan
köpte ..... till joel idag som julklapp :)
hoppas han blir glad över den ;)
sen köpte jag en tröja till mig själv
tänk på Onsdag så e det 1 december!!!
och då e de bara 23 dagar kvar till jul
ska plugga spanka och so och matte nu oxå.
Puss och Hej leverpastej ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback