rebecca och anna :)

tjaoooo
ska börja kolla på film snart
vet inte vilken än , men måste börja kolla på den snart om jag ska orka kolla på hela ;)
efter skolan idag så blev det stan med rebecca och anna
köpte en halsduk   för 65 kr ;)
sen så har rebecca varit hos mig efter hon åt middag
vi skulle plugga men hur tror ni det gick :p
jooo jag va trött och sa: jag orkar inte plugga
rebecca : hahaha jag e oxå trött
jag : ska vi kolla på tv ?
och sen kollade vi på tv och jag va trött och rebecca frågade om hon skulle släcka lampan om jag ville sova
mitt svar vah på det : om jag ska sova så får du oxå sova xP
så vi sov ;)

och jag måste bara berätta dagens FAIL !
den stog anna för :p
hon skulle betala sin glass på donken och då sa hon i kassan : det går inte att betala med det kortet
då kollade jag på kortet och då hade anna tagit fram hennes hm kort xD
kanske inte låter så roligt men om ni vart med skulle ni tycka att det vah sjukt roligt

pusshej
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback