KUNG DAG!

dagen med amanda blev j*vligt lyckad :D
först så fick jag skjus av pappa hem till amanda
och när vi var där så gjorde vi inte så värst mkt så vi bestämde oss för att gå ut
då gick vi till ishallen och va där typ hela dan
fett najjs!
eh sen så blev jag hämtad så åkte jag hem och åt ;)
mjölkmakaroner och köttbullar!
gott
sen åkte jag tillbaks till ishallen och träffade amanda , vi hade med oss skridskor så vi åkte lite
efter ett tag sp gick vi in och satt oss
när det gick nån förbi så sa vi hej
över 60-70 sa hej till oss och tyo 10-15 dissade oss :p
mamma hämtade mig vid 10 i 9
sen så har jag inte gjort så mkt ska gå upp och lägga mig i min säng :D
puss och kram
<3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback