:D

hejsan hopppsan
idag så var det skola som vanligt
fick veta att jag har omprov i spanska, men det visste jag redan att jag skulle få ;)
efter skolan så åkte jag och julia på stan och kollade
sen så stack vi till min sjukgymnast och jag tränade
sen så gick vi och kollade runt lite
träffade saga,linnea och ohm
sen så åkte vi hem efter ett tag och jag ska plugga ikvääll
ehh imorn så har vi sovmorgon för att den lektionen vi har som första lektionen är läraren sjuk och vi slutar tidigare för vi ska inte ha den sista lektionen :)
så har två lektioner imorn
och på bilden ska vi bara kolla på film :D
men nu ska vi se vad jag ska göra ska se om jag har någon mapp hemma så jag kan plugga mer, eller om jag lägger mig framför tv:n och somnar ;)
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback