1 advent!!

förlåt för dålig uppdatering
men har haft fullt upp för de mesta, eller jag har inte haft nån tid för att blogga nu i helgen.
Lördagen såg ut såhär :
- tema-dag med konfan från 10-16 typ
- Göra ordning för kvällen
- byta om och gå till ward för middag
- vid 7 så var jag, julia och rebecca hos mig och fixade lite.
- halv 8 kom isac
- sen har vi kollat på film, skrattat , snackat och svullat x)

Söndag :
- vaknade vid 12
- frukost
-städade
- skjusade hem julia och isac. Efter det handlade jag pappa och joel
- fått besök från ringsa

och nu sitter jag här
ska kolla på tv nu och dricka dricka och äta popcorn....
Vi får ju inte dricka vatten från  kran heller pgr av att det kan finnas parasiter eller vad det vah i vattnet och då blir man sjuk mm
men nu ska jag gå och ha en mysig söndags kväll med min Familj :)
juste fick min första advents paket idag , det var ett linne och smink
fick två addidas jackor av mormor oxå :D
det var typ mammas gamla och dom passade perfekt , så e ganska glad =)

PussPuss
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback