träningen

hejsan
dt blev träning för min del
fick skjus av firre och i den bilden åkte dt ngr personer
hade rätt så roligt påvägen dit x)
men kom försent för ngr trodde den började halv med den började kvart över
eh
sen kom jag hem tog lite kladdkaka som jag och rebecca bakat
sen duschade jag och nu ska jag kolla på film
ska kolla på sommaren med göran :P
imron ska jag spela fotboll hela dan
först men skolan och sen om knäna "håller"/orkar ska jag på träning
men nu ska jag kolla på film
hoppas alla haft en braa dag
puss
<3

mamma och pappas data så : nån konstig bild och en bild i repris<3




Kommentarer
Postat av: Dalia

Aa dem är jättefina

Men jag vill ha sommarfärger så jag får se vad det blir för färg :D

2010-05-19 @ 22:53:45
URL: http://daliaas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback