STOCKHOLM!

hejsan
nu e dt en super glad tjej som skriver:)
imorse gick vi ju dit vi skulle jag skulle till gympahallen´
och vi skulle bestämma va vi skulle göra och dt, sen sa han att vi började 9 :)  ist för 8.30 (en halv timme iaf)
OCH
jag kanske skulle följa med rebeccas familj till stockholm om dom fick till dt på hotellet
fick ett sms av mamma på lunchen att dt hade fixat sig och att jag får följa !
kmr bli super roligt
vi ska kolla när jakob (hennes brosa) spelar basket
åh älskar basket! (:
men nu ska man sortera klädder om vad som behövs packas och sånt
skriver sen
pusspuss
<3


jag och rebecca småa

du och jag , då , nu och föralltid

Kommentarer
Postat av: amelia

sv; haha tack så mycket :)

2010-05-10 @ 15:41:49
URL: http://alexanderssonamelia.blogg.se/
Postat av: sofie

Kolla gärna min blogg har en tävling om veckans snyggaste tvilling.

Rösta på vem just DU tkr är snyggast !

Läs mera om tävlingen på bloggen.

Låt snyggaste tvillingen vinna..



btw: söta ni va när ni va småttingar hoppas du får det kul i sthlm. där är man typ varje helg.

2010-05-10 @ 17:47:37
URL: http://sofieschilcher.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback